#Эрүүл #урт #насалмаар #байвал #аль #болох #их #тонгойж #бай!


#Эрүүл #урт #насалмаар #байвал #аль #болох #их #тонгойж #бай! #Учир нь: 👨‍⚕️👩‍⚕️🏥
👩‍⚕️Орчин үеийн амьдралын хэв маягаас болох стресс нь энэ булчингийн үйл ажиллагаанд нөлөөлж, чангаруулан, улмаар эрүүл мэндийн янз бүрийн бэрхшээл үүсэх нөхцөл болдог.

👩‍⚕️Амьдралын хэв маяг эрүүл мэндэд нөлөөлөх нь
Доасын сургаалаар бүсэлхийний булчинг трон, сэтгэл оюуны булчин гэж нэрлэх ба энэ нь доод даньтянь хүний биеийн энергийн төвлөрөл бүхий хэсгийг тойрон байдаг байна. Уян хатан хүчирхэг бүсэлхийний булчин нь хүний булчин шөрмөс, үе мөчинд ясаар дамжуулан нарийн энерги өгч байдаг.

👩‍⚕️Бүсэлхийний их булчингийн хавьд их хэмжээний депресс бий болох нь ходоод гэдэсний үйл ажиллагаанд хямрал үүсгэнэ. Харин хүний бүдүүн гэдэсний дээд хэсгийн булчинд хямрал бий болбол элгэнд сөрөг нөлөө үзүүлдэг. Сүүн хүчил нь алга болохгүй, ялгадас бүхий хорт бодис улам ихээр хуралдаж колллагены хэмжээ эрс нэмэгдэж үе мөчний уян хатан байдлыг хангах эластин улам бүр багаар ялгарч яваандаа нугас, үе мөчний элдэв бэрхшээлийг бий болгодог.

👩‍⚕️Үүнээс зайлсхийхийн тулд өдөрт 150-200 удаа бөхийх дасгал хийж байх чухал.

👩‍⚕️Төвдийн эрдэмт лам нарын хэлснээр хүний залуу байх эсэх нь түүний элэгний байдлаар тодорхойлогдох бөгөөд харин элэгний байдал нь түүний уян хатан чанараар тодорхойлогдоно. Хэдий чинээ бөхийх тусам төдий чинээ урт наслах ба олон удаа суулт хийх тусам таны бие бялдар сайхан эрүүл байдаг.